I don't mind spending everyday, out on your corner in the pouring rain

Heeejheeeej nej

Sov till halv 3 idag, ingen skola, ont i huvet? ja som aldrig har det
men idag var tydligen min dag kul kul.

Åkte o handla med pappa också, sen tv, rolig dag! Imorgon är det bara en lektion
också, känns nödvändigt, men den första lektionen tar dem nävaro, men känns onödigt att
åka dit iaf, går ju ändå inge bra där såe...vill byta skola

Imorgon så visar det sig vad som händer också.
Nästa fredag så flyttar Lilja igen då, tillbaka till frötuna.
Då blire träning, både hon och jag satsar då på beach2011. hahahhha

eeiii film nu (:




Jag och Malin i husbilen i midsommras♥ Hon föredrar o sova med mig
i husbil också, ifall ni ville veta de ;)

börja sola kanske?


Kommentarer
Postat av: mjalin

hahaaah ja såklart :D RAWR<3

2011-01-21 @ 20:52:00

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback