Sit down, are you ready for it. Shut up, are you ready for it. Stand up, are you ready for it.

Kom nyss hem från sväng till Coop Nära med Elinna, tänkte kunde va lite trevlig o gå med
o de va jag, bra!

Förövrigt är går Tindra mig på nerverna, man undrar ibland om katten har nått liv?
Men hon är söt iaf..

Imorgon e de skola :( Va ju ledig idag otroligt trevligt.
Har ett fått mig ett litet träningsschema också, mysigt, ska försöööka följa det iaf.

Måndag' ut o träna med både Lilja och Fandango.
Tisdag' springa med Lilja och rida Ini.
Onsdag' idrott i skolan nån sorts träning med Lilja.
Torsdag' Lilja.
Fredag' samma.
Lördag' samma.
Söndag' leeedig :))

Så nu kanske jag kommer ihåg de...vore ju bra faktiskt!



Nu ska jag och idioten här ovan gå o kolla film.

Kommentarer
Postat av: Monika

haha amandah ditt pucko, du förstod mycket väl vad jag menade hahaha ;)

2011-02-02 @ 10:20:39
URL: http://mliljengren.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback