Och vart faan kom all snö ifrån?!?!

Vaknade ju tidigt idag, rastlös, satt vid datan på morgonen sen
så har mitt rörande schema börja, rengjorde åt Melwin,dammsög övervåningen.

Sen vila haha, sen gick jag faktiskt FAKTISKT ut och skotta heeelt frivilligt
hela där pappa står med bilen o vid förrådet och hela gången in till oss, så kung
jag är på skotta, sen e jag perfektionst också så alla snökanter ska typ va jämnraka,
vem fan bryr sig om hur snön ser ut egenligen? jag tydligen.

Sen in och måla Liljas boxdörr, mamma hjälpte också. Sen ut till hästarna.
Fick pulsa i typ 50-100cms snö ner till stallet sen mocka 3 boxar, en frivilligt dock ^^
Göra mat till hästarna,sen göra dem där jävla höpåsarna, sen fick hästarna gå in :)

Hem igen och nu väntar jag på mat, hungrig :(



Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback