det här med o blogga..

...inte min grej direkt

Men ialla fall så vaknade jag idag, va ju bra. Tog kvart i 9 bussen till skolan där även
Elinna kom typ halvspringandes, hon hade fått sprungit stackarn.

Kom till skolan, skulle klippa ihop nått men valde att göra en vinjett sak till en turistfilm
som vi har filmat till nått event och lång historia! Sen lååång lunch, kändes det som iaf.
Pluggade lite matte, ytters lite.


Men gjorde matteprovet, tror de gick bra iaf, får alltid hoppas haha.
Sen hämtad av mamma o åkte runt lite, vidare till Lilja.

Gjorde allt sen lekte vi lite på volten. Hon välte ju lite koner iaf -.-
Sen la hon sig ner klia lite o myys :) Kallt men åh min bebis ♥


Nu ska kolla kyckliigen sen ska jag göra mat hehe :D


Halvt ointressant bild menmen :)

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback