Ändrats? ._.

Idag skola, sen mötte Elin o körde guide på
Media, sen ner till banken hahaha !


Typ tog aslång tid, så kommer en som går på
roslags, han bah till Elin  "hejdåååå" -.- "
Jabah hejdå gabrieeeel!


Då stirra han råkonstigt som han aldrig sett mig? taskigt.

Han - Vem är du? känner inte igen dig, säg fort jag har brotom.
Jag - Amanda? Malins kompis o Samanthas ? ROSLAGS,9a?
Han - JAHA, äre du :o Fan va olik du är dig. Såg inte ut som dig.
Han - Men ska dra ha de bra! *kram*
Jag - Hahah, men jaha.


Slutet av 9an                                          nu.

Inte sån stor skillnad :p Menmen :)
nu ska ja göra nått. wie.


Kommentarer
Postat av: malin

hon suger fitta

2009-11-06 @ 23:55:06

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback