Jag slutar aldrig överraska

Idag gick ja typ upp halv 11, 11!
Katten kom in o väckte mig ,lagom kelig och blöt -.-


Sen fick ja nå ryck...Städade Melwins bur, tvätta den o dammsög.
Sen tvätta den, släppte ut melwin en stund sen släppte ja ut bobbo
tog hans hus och typ skrapa o fixa sen buren tvätta o tömde
Sen vila lite, vädra ut rummet...Sen hämta lite saker, klippte bobbo
så han blev av de lite hår, sen tömde allt jävla hår (massa)!
O skaka lite, sen dammsög vardagsrummet här uppe , sen i mitt
rum, och sopa upp allt hö! o tömde allt de där ,sen så va ja lite
fin med allt hår...Marsvin står INTE stilla när man klipper dem! 
Så in me den i tvätten o duscha, så nu är allt fräscht :D
föruto sängen som Tindra va så duktig o smutsa ner -.- Får ta den senare!


Iaf igår så vare spexxfoto för alla 9or, då sov ja hos Malin ,som
ALLTID så ska hon gå o tvätta bort sitt smink som tar en jävla tid
ja brukar jämt somna när hon gör de, men då tänkte ja skojja lite
o låtsas sova, jo visst! Gick ju åt helvete.. ja sov tydligen när Malin kom
tillbaka...Aja. Sen upp
06:15 O_O för att klä ut oss lite, vi vart
Cowgirls ;) [stor gruppbild kommer längre ner]
Locka håret o lite allt, Malin morgonglad som alltid hahahhah!
Sen vare iväg till skolan, matteprov direkt på morgonen, hoppas på
bra resultat :)  Sen fick vi ledigt för att göra oss iordning för vi hade
foto 09:30. Hoppas fotot blev bra! Sen lite eng o skit ...Sen 1 h so
Jag somna, mysigt fyfan va tråkgit lektion så säger Malin att ja snarka
lite , så väcker hon mig inte :O! Hahhaha.

Sen efter skolan gick vi hem till Malin o sen ner på stan för lite marknad ,
liten va den! Men vi åkte 2 karuseller först virvelvinden sen en som typ
är som flygande mattan fast den är mot en väg o snurrar runtrunt uppåt
hah va nära på flyga ur , de va de min mobil gjorde högst upp men ja fick tag
på den :p Malin asgarva o alla skrek "EN GÅNG TILL" så gjorde han de
så ser man Malin flyga o håller i sig för livet o skriker "NOOOOOO" haha
fyfan va kul...Sen åkte vi runt lite...Sen gick ja till Elin en stund sen hemåt..
SKÖNT OCH SOVA! och nu har ja hunnit me rätt mkt ;) 
Ja o Elin kanske ska gå på bio HM igen :$ hahah men den e bra :)
RESENSJON koommej senaje kanske :D

Nu ska ja torka håret ! BYE


Igår :)

// Amandah

Kommentarer
Postat av: malin

HAHAHAAHAHHAHAA men jag ser ju as drogad ut !!!!XD

2009-05-09 @ 14:05:27
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/
Postat av: jolenispenis<3

hahha jag ska oxå vara cowboy:P<33





va fina ni är:D

2009-05-13 @ 17:43:53
URL: http://missjolene.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback