Inbrottstjuv?

...En duktigt sådan är jag! hahahaha

Nyss va vi ute hos Faster sen åkte ja mamma o sis hem!
Pappa stanna kvar där ute ^^ Och han hade nycklarna hem,
när vi kom hem så va dörren LÅST, jippie palla åka ut dit
igen typ (20min) härifrån, med typ ingen bensin, inga fönster
va öppna. Mormor har tydligen inte våran nyckel heller..


Sen kom ja på att mitt fönster på övervåningen va öppet..
GR8 ÖVERVÅNINGEN lixom -.-


Så vi fick ta stegen och klättra upp, eller JAG fick göra de..
Jag erbjöd mig :D hahah kul ju!

Så ja kom upp, rätt högt :< Sen dra bort all myggnät och
pressa in fönstret och hoppa in :D haha rolig upplevelse!

Men nu ska vi väl äta snart så bye :)
//Amandah

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback