Jag kan också stRINGberg.

De är så jävla värdelöst me stringis..tråkigt ?
vem va han? så jävla spc e han inte..
Imorrn ska vi få läsa om älskot igen...HHA bara för de
så hitta ja gamla dikter : p
........................................................................................
1
........................................................................................

Drömmer att få komma härifrån
Vi är fast

Jag är bara en Drömmare.

Vi slåss för varje dag
För frihet

Jag är bara en Drömmare

Vi drömmer bortom denna värld varje dag..
Härlig musik

Ty är den fortfarande kvar

Jag är fortfarande kvar.

Jag är bara en Drömmare

Här klockorna klinga, de va bara min svärd, klinga ja drog en sista gång.

Jag är bara en Drömmare







Drömmar är Drömmar inte

Verklighet .

........................................................................................
2
........................................................................................


Vänner det är över nu ni har sett mig falla.
Ni visste ju att jag inte palla.


Alla röster, alla förväntningar att jag skulle
vara mer än bra. Feta fula ankunge, ja allt det dära ni sa.

Ibland klarar man bara inte av det. Ibland stiger allt bara för högt!
Ni har sett mig lida klart.

-- Jag försvann med en jävla fart! Långt ner, fort.Hög höjd. --

Mobbare; Nu blir väl allt frid och fröjd?

TACK! tack mina vänner ni var dem som höll.

Tack för att ni såg på när jag föll.

........................................................................................
3
........................................................................................

I´ve walked in the shadows
For a long while

Almost to long
she knowed that

When is everything going to take my end.
Never

She knowed that.


Please, my lord. I knocking hard. My hands are bleeding.
Let me in?
please .

I worked hard.
I´ve have spread my wings.
Cant you see that?

PLEASE i have knocked hard enough.

I´m knocking on heavens door
Mum?
It feels like i´ve been there before.
--------------------------------------------------------------------

Den engelskan på 3e va väl inte så bra
menmen..de va länge sen :D Nu ska ja
äta mer kommer ikväll om ja orkar.

//Amandah





Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback