En trög, en smart :)

Elin är här ja!
*jag e smart*

Vi va ute för en stund sen, o Elin ska sova här :)
Så fort hon kommer hit så går allt bara fel ._. jag har redan
skärt mig i tummen med osthyvel :) tappat kniv osv...(y)
Hahahah sen ute så bah

*Elin stirrar*
Jag: va?
Elin: Va söt du är.
Jag: va? ._. hahah
Elin: Ja,med utan smink ja utan så söt du är.
Jag: Hahah vafan snackar du om...
Elin: Åh ja måste krama dig söt.
*kraaam*

hah du är också söt Elin :D Hur kan man ens få sånt ryck :o!

Menmen ikväll händer typ vet inte..Film säkert, Elin ville se
"I taket lyser stjärnorna". Och nu poppar vi tarzan soundtrack (y) hahah!
Nu ska ja göra nå nytta tror ja.


// Amandah

Kommentarer
Postat av: Amandah

hahahha vilket jävla bra inlägg bruden;) HAHAHAHAHA

2009-06-07 @ 00:22:59
URL: http://devingle.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback