Saknar Grönan med 9a och en massa saker.

Va nyss ute hos Lilja o körde lite, hon ville inte gå :) söt
Men sen så! hhaha, och nu sitter ja här hah. Hitta massa bilder
från skolan, konstigt nog, fyfan va ja saknar grönan o balen
jag har sån jävla grönanabstinens nu asså...



Kärlekstunneln hah..Den äger helvete!
Sen bl-l-l-lä-l--lckfisken :'''<

Katapulten, vi va där till sist typ och fick åka en gång till utan att gå av :)
Den som ja fick upp Malin i också (6) och vicki älska den ;)


Balen, hm..snygga?

ASSÅ JAG ÄLSKAR DIG MALIN AHAHAHAH ♥ ♥ ♥bilden!

Grönan SNART asså!

// Amandah

Kommentarer
Postat av: MALIN ÄR BÄST

HAHAH VA DU TVUNGEN ATT TA DEN FULASTE NÄR FETTET BAH SPRUTAR UT ?! på balen ! XD HAHA

ÄLSKAR DIG MIFFO <3

BLÄCKFISKEN (L)(L)(L)

2009-07-17 @ 01:36:51
Postat av: Amanda

Vilka roliga bilder, haha! :-)

Föresten jag är nominerad bland de fem bästa om veckans blogg. Du kanske har lust att rösta på mig?

Nr. 1 fotobloggen http://chilen.blogg.se/

Tack på förhand :-)

Ha en bra kväll!

2009-07-17 @ 21:49:06
URL: http://kruumelur.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback