Tjohoooo : D

..Yesyes länge sen nu <:

Vart i dalarna jättekul! vill tbx...
Nu är ja sugen på att ta snakes igen :D
Och ett till hål i örat :) !


Imorrn blire Lilja tror jag! Älskadeponny<3
Finare och pålitligare får man leta efter!

Juste!! Ja klippte min sysling i dalarna :D
Sådär vart de !

Sen klippte ja mig själv sen när ja kom hem (a)
o så vart de!! rätt nöjd faktist :D

Idag hade vi Kemiprov,hoppas på att de gick bra! Nästa vecka har vi på måndan prov om hinduismen -.- -.- -.-
sen tisdan tror ja så har vi nationella proven uppsats tror ja o sen på torsdan läsförrståelse :/
Sen har vi matteprov nångång o teknik/fysik -.- ! Hah iaf dagarna med Malin i skolan har vart kul :D
T-man , Candychicks, NÄR HON RAMLA -pallen i cafeterían gick sönder..HOFYFAN :D
Sen idag nyss/ikväll så kom blondie på besök :D Vi satt vi datan o kolla på Top Model
ungjäveln kommer o har me sig mackor -.-! Aja på lörda åker hon till fjällen ..Ja vill också åka skidor
trots mina vurpor HAHAH! Längtar tills de blir ljusare o finare ute..Då kan man fota lite bättre ^^
YeahYeah ska dra nu! Hare bra

BAyh.

a







Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback