Söndag. (:

Vakna väl runt 12 - 1 :D Tindra kom in
o tog upp alla mina kuddar -.-

Gick upp satte mig vid datan höh ..
Sen runt 2 så åkte ja till Stallet .
Red ut lite med Lovi och skojj lite <:
Kom hem åh va me min neger :D!


Hon satt som vanligt o skratta åt allt.
Freeeeeeeeaaaak ... Imorrn ere skola
CC har Blankiepan imorrn ;)  Yeahj. 
Ni ska ju självklart få se videon längre ner :D!


Vi äger på sjunga ..fler videor är påväg och
CC tröjor. Laddar hem brint it on -all or nothing nu :D!
Och precis laddat hem låten Magnum - Spirit
Så jävla bra!!!!!! D:

Aja här kommer videon ;)
 
Candychicks <3 ...Ska dra BYE :D
Älskar att mitt internet fort. e skitsegt.

Amandah.

Kommentarer
Postat av: Malinrövsson

haha va bra du nåste med :D:D HAHA CC for laaaajf!<33

2009-01-11 @ 23:30:00
URL: http://malinforlajjf.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback