PEPPAAR

Idag så funkade inte alarmet på mobilen som vanligt! Men som tur smsa Malin mig
typ tjugo i 8 o ja hade inte på ljuslöst ;) så ja vakna!

Fixa mig and so onn, sen kom Malin o dem hit typ 20 över så fick ja skjuts ^^tnx.
LATER i skolan så började det med....minnet kort men bra, ehm juste Naturkunskap
SÄÄÄMST snark verkligen...Sen hade vi resurs kommer inte ihåg jo juste!
Lärarn stod o tog närvaro och sa att vi va lediga resten av dan för att baka våra
pepparkaksprojekt ;) Lutande tornet i pisa! de va Mia Charlotte Jolly Calle Elias och jag
i vår grupp :) nicenice.,


Fanva bra de gick, vart asnice ;) Sen iaf så skulle vi till Lisa efter vi va klara här så för
typ andra halva klassen va där ^^ Så alla drog till station medans ja o calle fick leta
efter lisas hur, efter mkt missförståelser och letande så hittade vi  ;) tog ett tag menmen!


Sen drog några därifrån lisa till kryddan hehe. Sen skiljdes vi åt :''( hahah!

Ja o Malin drog o sola 10 min ;) Fan brun ja e nu... hah, sen hem...


Vart det snyggt eller snyggt? ;)

C
Y
A

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback