ännu en till dag...

Idag skola, hm datakunskap första lektionen! Jävla illustrator, tråkigt o svårt...
Sen idrott, pingis..Ägde ju kan ja säga, inte...Sen lunch,willys.


Sen fick vi reda på att de inte va nån matte och svenska...
Matte direkt efter lunchen och svenska sista och mediaproduktion däremellan..rätt nice :)

Gick hem sen, eller halvt hahah. Sen matmatmat, sen Lilja me marina...
Glömde ficklampa eller ja orkade inte...Marina hittar ju ofc sin hästjäkel på engång medans
min typ har gömt sig i nått ruttet hörn i hagen som är 904823km lång bred hög o allt.


Gick runt i säkert 20 min, kolsvart sen helt plötsligt så stod hon typ mitt i -.-
Aja, fick ju gå lite ;d hahah! snart ska ja väl se film, jävla harrypotter 2 är borta och
ladda hem verkar ta en eviiiigthet. Menmen, lagom till jul kanske!

 o nu ska ja asså visa mina skillzzlz i  photoschåp :))))



flera :OOO ooooooooh

så brun va ja i sommras...fötterna va lite efter..

Nej men seriöst nu då...Imorrn kanske ja o Malin ska fika o sola (6)


i sommras...vill ja åka utomlands eller?
ja tack...

C
Y
A

Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback