De trodde ni inte va :)!

Idag vare skola, mkt har hänt idag!!

Först Matte, sen NK sen datakunskap slutade 13:15 ;)
Åkte me Tommy moppe från Roden til ÖB ahahahah!
Men men han handla sin jävla 2L cola. Sen gick ja hem
och sen ringde Elin, så åkte vi ner på stan för o möta henne
jag o mamma. För mamma skulle tatuera sig 17.00
Så passa ja på o gå till Kinesaffären, fick Lilja översatt :)
Sen fråga ja/mamma han som tatuera hur mkt de skulle kosta,
bokade dock ingen tid!

Sen skulle vi gå hem så kom han fram till mig.

Han) Ska du göra tatueringen nu?
Jag) Nej :p ska tänka lite först.
Han) Du kan göra den nu, jag har en halvtimme ledigt
Jag) va ?
Han) Du får 200 billigare snabb affär:DD!
Jag) Är du seriös ?
Han) Ja!
Jag) hahahah okej!!!

De gjorde ondare på handleden än benet iaf!

Så nu har både ja o mamma tatuering ;)

Min! Står Lilja på kinesiska ♥   Mammas 2 kattassar :)

Och nu ska ja o elin dra ut :)
// Amandah

Kommentarer
Postat av: R0bin H00d

vad kostade det efter rabbaten,? :)

2009-08-27 @ 21:40:15
URL: http://matildasoet.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback