○ Gamla msn...

...förstår jag inte alls eller den e jobbig. Orkar inte installera den nya på den här datan.

Vart nere på Uhuset idag och kolla in blandannat Tommy som uppträdde^^ Gick fintfint det.
Hade Elin med mig sen vare holke emma micha o lite andra trevligt folk där nere.

Hemma från skolan också, lite förkyld sådär, sen möta Elin på station trodde ja skulle
svimma vilken sekund som helst men turkisk peppar funkar mot de mesta (y) Men ut kom
jag iaf och sen åkte vi hem till mig och sen ner till Uhuset och nu e ja hemma D:.

nu ska ja byta kläder och kolla på film, najsnajnjsanjs.

Oh hhitta lite gamla bilder i arkivet också ^^

Nadiii <3

Ehm, jag o Elin hade dygnat, bra på spika.
"Jag är endast 16 år och är mäklare."


Ganska exakt 2 år sen ^^

Hejdooo


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback