Funderar? ...kanske

Idag hade vi So/Sv på morron då gjorde vi, kommer inte ihåg :p
Sen Eng, vikarie, gick bra fråga
Malin HAHAHA :p

Sen vare gympa, dansskit,sög :) ja va inte me! 
Lunch, MANGE, fast på lunchen hade vi NP i matte muntligt!
gick som de gick haha :p sen gick vi till Mange o typ gjorde inget
rita på tavlan?

Sist So igen, vi skulle gjort klart nån analys, jag inte klar...
har tills imorrn på mig! Grtz.

Sen ut till Lilja,HATAR VÄDRET och nu sitter ja här -.-
Typ sista dagarna ser ut så här!

Fredag- Imorgon, analysen ska va inne och egentligen en ENGläxa!
Måndag- Matteprov! NP i eng tror ja! Genetikuppsats ska va inlämnad!
Tisdag- Genetikprov.
Onsdag- Grönan me klassen
Torsdag- Nått
Fredag- Nått
Måndag- Vanlig dag tror ja
Tisdag- Göra iordning allt i skolan!
Onsdag- Bal
Torsdag- Avslutning.

Apropå min Balfrisyr så kommer mina öron synas o ja funderar på trycka
i dem hära! ↓


Kanske blir fint :p köpt dem förlänge sen i Kirurgiskt stål, har haft
hål i öronen X antal ggr men alltid blivit infekterad, tror dem där funkar!
Får se om dem åker i :)


// Amandah

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

sv: alexander parman ;)hahah!<33

2009-05-28 @ 19:15:25
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Anonym

de skulle vara fint:)

2009-05-28 @ 20:24:03
Postat av: AMANDA

SV; everything i do - bryan adams ! jag älskar den,hehe..btw,du borde ha om där örhängerna,jättefina :)

2009-05-28 @ 21:04:04
URL: http://jagamandaa.blogg.se/
Postat av: sannie

ha en fin dag! :)

2009-05-30 @ 15:35:47
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback