Hejdå Norrtälje ...

...Och hej dalarna :D

Idag så ska ja åka till dalarna med faster
och träffa syslingen !!! :D O kanske Sarah<:
Tänkte släppa ut kaninen en stund så han får hoppa
och sen hamstern så han får springa ^^
Sen byta vatten till alla...Igår va ja hos min häst
Lite tröttare än förra gången :P men fortfarande
Lika söt (A) !


Får inte glömma plattång kameran o de O.o
Då  äre kört..Sen ska ja klippa håret på Emelie (sysling)
och klippa mig själv lite :D itapperna börjar bli lite långa
.

här har det kommit snö iaf, men snart äre sommar
o då ska grejjer hända! Gbg kanske me Blondie :D
Sen kommer d väl mer ^^

Sen i förrigår så köpte ja lite saker fakiskt ,
Hm en såndär dream mousse::D
Vitosvart kajal och ett par
Svarta jeans efter som mina andra är helt psyko!
Menmen nu har ja nya fina iaf :) Tackar mamma!

Mmyeah sen vet ja inte så mkt mer :P
Aja de blire väl mer bloggning efter dalarna :)
Här kommer en video :D
Låten ; Magnum - The spirit 

ASBRA :D!



Bye <:
a




Kommentarer
Postat av: Micka

ahh vilket underbart snyggt hår du har på din profilbild!

2009-01-24 @ 16:18:02
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micka

sv: :D jag med. onödigt att slösa pengar och klippa sig hos en frisör som bara gör fel och inte fattar hur jag vill ha det xD

2009-01-25 @ 21:29:42
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/
Postat av: Micka

sv: nej men oj :D tackar tackar.

allt bra med dig?

2009-01-27 @ 02:28:56
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback