Photo inc

Vaknade halv 10 idag HALV TIO!!

iaf snart blire ut till Lilja och kolla till lite, sen hem igen
duscha om jag hinner, packa kamera o kläder o allt för att sen
åka ut till
syslingen och fota! :D Blir ute bilder idag iomed att
fotona i studion vart inte riktigt som jag hade tänkt mig!


Lite fel kamera o så men idag blire utebilder som de brukar bli :D!
Så nu ska ja dra till ponyn min♥


1a gången vi fotade -nikonD40-
------------------------------------------------


2a gången
-nikon-D40-
-------------------------------------------

3gången, med häst :) -nikonD40
------------------------------------------------

4gången -nikonD40-
------------------------------------

5gången -canonnånting- Nån kamera som syslingen hade :)
-------------------------------------

Ska testa den "nya" kameran nu "påriktigt" min kära Nikon D5000 :D!!!
Så bilder kommer väl upp nån dag.

CYA


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback