oojj-

Först av allt, så har ja rört på mig alldeles för
mkt idag..

vaknade dock halv 2 :D sen Lilja
Ner o leta efter henne i hagen som är 3413 mil
lång. Hitta damen tillslut, sen sprang o lite
lydnad, så duktig :)<3  Sen åkte 2 kattungar
därifrån idag :< Sen till Willys o handla, råka
ha bort en studsboll, den ligger vid deoderanterna
nånstans ? Sen hem,mat. Datan, böt kläder
för att åka ut till SPORT(??!?!?)centrum o spela
badminton, enligt mig själv så ägde ja, men de stämde
tydligen inte som vanligt. Nu till de värsta, så jogga
vi hem FRÅN sportcentrum, död eller?

Va hos Lilja o sprang som en dåre, badminton
i en timme och sprang hem O_O


Iaf sen duscha o nu sitter jag här! O ska väl snart
gå o se film, skola imorrn -.-


Igår va kusinerna här, sen va ja ute med Monika :)
Fick styla kusinernas hår hehe :D Tovas vart fint iaf :)


 
Inte så glad men haha hon vart fin iaf, avundsjuk på håret..

Kattunge typ bara 2-3 veckor ::D   Innan ja träffa monkan :D

Fina coop <333333333333333 hahah

Inne på coop haha, Lite oseriösa kanske :) låna bilden från monika ^^

de va allt baaaah.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skriv här...

2009-11-09 @ 14:57:03
Postat av: Anonym

Vill du göra design åt mig? ;)

2009-11-09 @ 14:57:23
URL: http://emzhellstrom.blogg.se/
Postat av: Monika

HAHAH När du hade ner massa sprayer! HAHAH :p

2009-11-09 @ 20:32:42
URL: http://typmonikaa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback