Hejhejehejeh

Idag har ja vart otroligt social känner jag.
Har pratat för mkt tror jag. MENMEN1
Orkar inte skriva hela dan men de skulle va
nån
"Da Vinci" dag, då Teknikarna, Estetare
musikproducenter och Media (vi är "da vinci) enheten!
Skulle göra nått tsm, bli indelade i grupper, typ 1
från varje klass från
te,est,Smmp och Mp.

Så man fick inte vara me nån i sin klass?
Kände ingen, men vi skulle göra egna instrument
av material och sen göra en orkester av "Du gamla du fria" HALLÅ?!?!
(som jag förövrigt inte kan hela :s)
och uppträda längst centralkorridoren, nej tack.
Slutade me Elin,calle,angelica,valle o simon sen.
Sen gick de som de gick.


Iaf nu ska ja upp till Coop igen o ta kort IGEN för
legget
IGEN,för tantjäkeln ringde mig när ja satt på akuten
o bah "Dem har skickat tillbaka ditt blablaba, för ditt ena
öga syns inte"
De kunde hon inte ha sagt när ja lämna in fotot?

aja. Har redigerat bilder från Elin och min fotodag, när
Jolene va me också, o när de sluta med en Elin på akuten :D !
klicka för större.


Några iaf.

CYA

Kommentarer
Postat av: Monika

Jag vet, jag har de fucking bäst musik smak in the world .. typ haha ;)

2009-11-05 @ 19:35:16
URL: http://typmonikaa.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback