~~ Lördagkväll ~~

Som sagt uppdatering vare ja :d Men här kommere

Igår freda så va ma me Malin :D Vi spela in lite
videos o malin har gjort en photothiiing ;)

http://www.youtube.com/watch?v=xJhigQesrnM

Heh :>
Sen hade vi askul foton av helgen kommer längst ner sen :)!
Sen har ja massa frågor o sånt kvar om hinduismen
Ja älskar de ..de är så underbart att skriva om och så.
inte.

Sen har ja en bok på eng ska typ skriva om en person i
boken som vi har läst högt om de i klassen.
Skitmng personer så den får ja läsa om .. (y)
Imorrn ska ja iaf iväg i rida :) sen plugga.


Idag fyllde Farbror år så jag och pappa åkte dit.
Jag Moa Tova o Birk (kusiner) gick ut me Xena (fasters hund)
Fota o lite ^^ Xena tycket de va skitkul iaf :p
Sen kolla vi på marsvinen som dem har fått av Linda o dem
(där ja rider) Dem har blivit ännu tamere än förut ^^
Och Linda dem heter fortfarande Bubblan o Wingan ;)
Heh söta ^^

Sen åkte ja hem så blev de tacos..Sen så sitter ja här
o gjort lite videor o sånt :) Nu kommer lite bilder^^ BYe

Malin o ja :)
Malin
jag <:



Fota fasters hund :)!Xena :DD

Birken :D!  Jag o malin :D

BYEBYE

a







Kommentarer
Postat av: Eliin :)

va fina bilder gumman :) jätte fin blogg design med! Ditt namn längst upp va as snyggt! vart hittade du det typsnittet ;) ? <3<3

2009-02-01 @ 17:15:42
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback