Tjohoho.

...Gäster här, ska handla present till Malin sen : D !
Ska fota när ja e där sen så de lär ju komma bilder <:

JAG E INTE NÖJD ME BLOGGEN -.-
Ska fixa de imorrn eller nått också..
Ehum ja har vart duktig! ja har
gjort biologi frågor som vi har prov på
snart i går och idag ::D! wiiiie.


Sen ska ja sätta upp lite tavlor sen är
mitt rum klart <: Sen blire väl Lilja
inte nej imorrn -.- Jennie fyller år
o typ antar att fler gäster kommer då.
Grattis Malin också som fyller år imorrn : D

Haah birk sitter vid andra datan o kollar
på bil racing o sitter o snackar för sig
sjäv
l " Åh, rätt in i diket" , Boom Kraaach
pang bom oj då.."
Mandaa..Kolla
den bah kracsha ,pang,bom."
"Åh den där bilen va snygg"
Tack YT för att de finns till underhållning.
HAHAH


Själv sitter ja o skriver me neger och
lyssnar på musik :D ja o mamma ska väl åka snart :)


Bbyyee //







Kommentarer
Postat av: Elin

du har blivit som mig , "göra om bloggen JÄMT" hahah!

jaa den är fin :D

men de är det att det ska vara den där färgen jakg ska ha ;) HAH! <3

JAG har sminkat och lockat håret AS fint så därför ska du komma hit å ta lite pic på mig :D <3

2009-02-14 @ 18:45:49
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback