Tisdag, Fettisdagen...

...O jag hatar semlor :D
Brödet är gott men grädden skippar jag gärna.
Idag sov jag lääääääääänge ..Men fortfarande trött
xD Ut o red Nadja gick fiiiiint :D!!!finhäst!
Sen så åkte ja hem o nu sitter min lilla
Neger här 8D...Imorrrrnnn så kaaaanske
de blir Åland med henne imorrn

*Hoppas*Hoppas*Hoppas*
Cross your fingers.

Ikväll så skulle de bli nån mat
typ tacobiffar..jaja ja som ville
ha potatisgratäng : < Menmen
Blir väl inte de imorrn nej om de
blir Åland ..men annars ska de bli de
Jaja nog om de ämnet HAHAH!
Ska gå nu :) Ha de bra





















ByeBye//
Amandah'













Kommentarer
Postat av: Elin

grädde smakar uuuuursch :P

2009-02-24 @ 20:57:40
URL: http://zelin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback