Konstiga drömmar..

....Idag vet ja inte va ja ska hitta på men
ja ska kolla på
"Step up 2 the streets"
Den verkade bra ^^ !

Hahah ja drömde nå skietwierd inatt ._.
Ja vill ju ha tillbaka mina snakes
och ja drömde att ja gick ner till våran studio
här i Norrtälje o typ de va en annan piercare där
O hon bah tvättade inte hon tog bara nålen
o stack ._. de gjorde inte ont men den kom helt fel
så hon bah" eaj vet inte" vi tar ett nytt..
Så gjorde hon de, då vart de bra ..Sen gick ja därifån
o sen kom mamma då fråga ja, förresten betala du?
-"Nej ja tog upp plånboken o sen sa hon att ja inte
behövde"


hmm okej?
Sen gick ja o Elin runt området och skrek
Hahahha...sen vakna ja..
De värsta va ju att piercingen inte
va kvar på morgonen :<!


På söndag blire stallet o ja o Lovi ska
försöka  hoppa med nått haha :p
!SKA! ja ha kameran med mig..
läääääätttt...:) så få se om de bli nå fina bilder
Sen efter de så början skolan därpå :'''''<


Juste! Blondie o min family ska till Åland
på Fredag, jag fråga pappa igår o han sa på
fredag kan vi åka..Han va helt seriös O_O
Aja, nå fler som ska åka då? :D

Nu ska jag gå :) Byebye // Amandah










Kommentarer
Postat av: Elin

YEEEAAAH norrtan is the shit :D

2009-02-25 @ 17:30:19
URL: http://eelinslife.blogg.se/
Postat av: Elin

HAHAH YES :D

2009-02-26 @ 00:35:49
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback