FREDAG ...snart iaf

...Sitter här som vanligt o lyssnar på musik
Haha ja har precis ätit o ja lyckas me
både de ena och andra...ja kan ju bara säga
att ja har
IALLAFALL G i hemkunskap :<

Ehum..Ja skulle göra kyckling o pommes
o vi har en fritös o ja...Pappa bah "
Sätt på
plattan så den blir varm"

Sätter på den o sätter mig vid tvn.
glömmer bort tiden...Plattan står på
12an.
Kommer ut i köket, oljan typ rycker och
de e fullt me rök, o när ja tar bort
fritösen så brinner plattan .____.

ropar på pappa...De e lungt nu men
jag har hostat lite :D!
*duktig*

Men men...sitter här o planerar sportlovet...
kommer blir fett najs tror ja ;)


Helgen; spenderas me Marina
( http://marriinnaa.blogg.se/)
Ute hos hästen min:)<3! Kommer bli najjs:D

Måndan; Så drar ja marina mamma o syrran till
storstaden sthlm :::::D! Ska bli fett kul.


Ti-tors; Typ inte så mkt planerat men
hörde rykten om att syslingen från dalarna
skulle komma ner:D??! Sen självklart sova
hos min iqbefriade bimbo..hon vet vem hon är.


Helgen; Kanske sova hos syslingen ::D!

Kommer bli annat också menmen ;)

"Dagens bilder" ska ni få också:)


 
Heh gillar den där d:

Byebye//
Amandah.











Kommentarer
Postat av: Elin

HAHAHAH vi ska sova hos varandra,iqbefriade emo,:P <3

2009-02-20 @ 19:25:06
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: Malin

HAHAHHHAHHA XD jag saknar dej med :((((((((((((((((((((((( bajs!

2009-02-20 @ 21:30:54

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback