En dag i STOCKHOLM :)

..Idag vart de Sthlm med Mamma&Sis o Marina :)
Skitnajjjjs..Köpte 2 tröjor , 1 hårspray o kajalpennvässare.
Sen va vi in på Punktshop o ja vill töja örat (:
Bara liiiite.. så de växer igen sen :)
Kom hem typ 6-7 sen va de ut till stallet o rida
Nellie gick jättefint ^^ Kom hem typ 10 ::D
Hah aja en heldag..Orkar inte skriva allt i
Detaaaaails men men...Imorrn vet ja inte
Kanske min crazzyyypony ;D O på onsdag
beroende på väder så kanske de bär av till Åland
Me min Iqbefriade vän...Lär ju gå åt helvete
Men ja börjar bli van Elin ;)


Här kommer lite bilder på mitt inköp idag ;

Carlings 199:-


Gina Tricot  99:-

H&M 39.50 :- (tror jag)                                       H&M 9.50:-

----------------------------------------------------
Vare inte lite kul me priserna Elin? 8D

Ska gå nu :) Byebye// Amandah












Kommentarer
Postat av: malin

TÖJ INTE ÖRAT !

2009-02-24 @ 12:15:11

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback