Wow otroligt..

har hon börja blogga regelbundet?

No worries, efter det här inlägget kommer det säkert gå ett halvår innan
jag skriver ett inlägg, som det säkert bara kommer stå tja i eller nått?!

Väntar fort. på mail från min gympalärare ang. betyg, vem vill ha
ig liksom? inte jag iaf. Han hade läst det i tors/fred.(?) sa han
men jaha?! svarar man inte då eller, perioden för att fixa ig'Na är snart
slut så det skulle va ruskigt trevligt om han bara kunde ta bort I:et
från mitt betyg, tack.


Från det ena till det andra hela tiden, Emil åkte ut ur idol igår också, tackar!!
nu äre bara Linni kvar som ska ut sen är jag nöjd..Kanske Olle också.


but ni får hare trevligt idag folk. Oao.


Tindra får stå för nån slags "today's picture".


Kommentarer
Postat av: Caroline

Snygg blogg snygging! :)

älskar headern! Hoppas allt är bra med dig :)

2011-10-25 @ 22:52:57
URL: http://carolajhn.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback