All i want is the wind i my hair, to face the fear but not feel scared

Har precis ätit..

Dagen började med att jag försov mig också, drömde att jag klicka på snooze, men klickade på stäng?
Aja vaknade när jag börja, sen snabbt upp för att hinna med kvart över bussen, skulle precis gå då jag märker att ja inte har nått busskort, åkte med mamma sen när hon ändå skulle ut o åka..


Kom till skolan 10, då insåg jag att vi bara hade den där lektionen och slutade 11, kulkul.
Drog ner på stan med ilaaj, mötte även moder där så åkte med henne hem, sen ut till stallet :)


Ett joggingpass runt åkern, OM jag var trött sen, även Lilja hahah. Lika dåliga tränade?
Sen efter de en ridtur med Pim på mellinge med lindaa. Och nu e jag hemma :D

Ska väl snart åka o handla hårfärg, fan va jag färgar håret, och pratar med mig själv.
Blir helbrunt nu (igen) så svårt o bestämma mig, blir väl ljusare när jag vågar klippa av håret...


cya.

en av alla 1000 hårfärger jag haft...


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback