hayheyhoy ahh


Idag vakna jag hm, 7 :p Sen drog mig till 07:07
eller nått, sen försvann jag. Vakna halv 8 sen
något brottom, men hann ;)

Mediakunskap, men de vart typ samling i soffan
o snacka om spel o spöken (y) hahaha.
ARL nästa, snark, fort. att skriva om alkohol o de
skulle vart klart förra gången :p Menmen vi har till
efter lovet på oss! Seeeen lunch

Gick ner till bygg o fordon där, FAN VA FULT DE VA
första man lägger märke till :) Sen träffa lite folk
gick jättehostbra...


Sen lunchen, fick o ris (y) sen eng, fast hon va sjuk
så håltimme,
SEN HAR VI SOVMORGON TILL 10:20 IMORRN (L)(L)(L)

ASSSÅÅ, min röda telefon e inte låst <3333333333333333333333333
Eftersom de är telenor abonnemang som inte har gått
ut än så antar ja att den e låst till telenor?

Men Comviq kortet funka i den,lovelovelove eftersom
comviqmobilen dog typ varannan sekund. NAJS.


Sist va mpr, klippte ihop filmerna, tror vi är klara nu
Mordet på/i (?) Strandhem, helt sjukt bra hahahah.

Nu ska jag, göra nått :)

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: hahaha, du är så söt<3

2009-10-19 @ 19:32:22
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback