The way i am

Staind går i mediaplayer just nu :D !

Idag direkt kl 8 på morgonen så va det nationella i kemi
bättre änme får man ju leta efter -.- får väl se senare hur det gick
de börja typ 8 ,va klar halv 9 och man fick TIDIGAST gå 20 i 9 !
Jippie! Efter de hade vi typ 2 h rast haha, gick ner på stan o lite grejjs
sen teknik helklass , typ skrev om klädnypor :S och sista lektionen
Gympa, haha där lura ja Pia lite, virrig som hon är !
Sam o Ebba hade egen lektion!


Pia) hur mycket är klockan?
Jag) 10 över 2! (skämta då, klockan va 2)
Pia) När slutar vi då?
Jag) 2!
Pia) OJDÅ! ALLA HEJDÅ VI HAR SLUTAT
*alla springer*
Sam) NEJ KLOCKAN ÄR BARA 2 JU!
Pia) Men Amandah varför sa du så för? *halvarg*
Jag) Ehum, min klocka gick visst fel

Så alla stack sen fick dem komma tillbaka, hon får väl ha lite koll själv :o!
Sen efter skolan så skulle malin göra matte, sen gick vi ner på stan
kolla min piercing igen, återbesök om en vecka igen. Den där tungan -.-
Sen sola vi lite! AMANDAH har fått lite färg :D mest på höger sida -.-
Vi satt på ett par bänkar vid ett glas (resturang) och så vare en gammal
gubbe där som satt o snacka me sig själv o kolla asläskigt på mig..
Sen bröt ju Malins tunga ut båda på Nationella provet och på stan!
Hhahah fyfan va kul ♥ älska asså.


Senare åkte ja hem, sen till Stallet, ponyn MASSA duktiig, glad Amandah!
Sen hem o nu sitter jag här :p funderar på redigera lite bilder o lägga upp snart!
Bye

// Amandah

Kommentarer
Postat av: ElinPelin

din blogg, var mycket fin raring :D hihi!,

rosa och vacker :D <3

2009-05-13 @ 10:43:47
URL: http://eelinslife.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback