Morgon för länge sen..


..Sov asskönt idag så hör man mamma skrika typ
runt 10..


Mamma) Amandah!!!
Jag) ja,jag e vaken *lite trött*
Mamma) Dags att gå upp hovslagaren är påväg ut!
Jag) Okej * Fort som fan upp*

Så står mamma där nere typ i tröja o röker ._.
Och är helt lugn, pappa ska köra ut mig
så sitter han o äter frukost helt lugnt (?) här har ja
skyndat mig :<!

Aja de va min morgon, åkte ut dit, Lilja va lite bråkig i
början men sen va hon duktig :)! Sen fick hon lite flugmedel
så nu är allt bra! Ponnyn återställd *CHECK* :D


Snart ska vi väl ut till fasters kille, han fyller år!
Sen kommer Elin förhoppningsvis :p


På lördag är de släktträff på pappas sida, se om man träffar nån man
inte sett på länge :)! Ska bli kul, sist sluta de me att ja gick o hällde is
på folk, men ja va liten då,så vi skyller på de :) Men nu ska ja gå o
äta nått !
Ha de bra! • • • •

// Amandah

Kommentarer
Postat av: line

shiiit, sjukt snygg banner! såg din komentar hoss paow.se enkel disang? cheescake, sjukt snygg skulle jag säga!

2009-05-21 @ 13:41:06
URL: http://soline.devote.se
Postat av: Josefine

Sv; Söt bild :)



Jodå, det är bara bra med mig :)



Ja, skit gott med maränger hihi! :d

2009-05-21 @ 16:29:38
URL: http://jjossues.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback