Dagen☺ Bilder

Idag hade vi teknik på morgonen och gjorde nå bilar
i plast nått ...Min vart en missbildad
limousine :D haha
Sen hade vi SV med Ullis, vi skulle bara läsa, somna igen :S
Drömde nå skojjigt hahah! Men ja tror inte ja snarka nått HAHA!
Sen hade vi matte..typ
45 min ^-^ Sen lunch, typ de va Pizzakryddad
i nån smörja och potatis! Inte gott...sen vare rätt lång lunch och sen
Musik, skittråkigt men vi fick sluta efter de
(kl1) wiee.

Så åkte ja hem, sen ut o red Nadja, gick bra..Länge sen :)
Sen åkte vi och handla o åt våfflor hemma! Och nu ska ja väl duscha
tänkte jag, o sen vänta på elin :)


Imorgon är de skolmara, typ en slinga som börjar i vigelsjö den är typ
7.8 km...Ska ha med mig fasters hund Xena :) Och Malins tunga ;)
Senare ska ja o Malin äta på Arenan wiehu! Om vi kommer i mål imorrn
haha , LÄR ju gå fel...Nejdå!

Nu har ja redigerat lite bilder som kommer här :D
Jag har redigerat och fotat ALLA!



Orkade inte flera !

// Amandah

Kommentarer
Postat av: jolenispenis<3

hihi aa:P vill de:D fin blogg du har:P<33

2009-05-13 @ 18:20:09
URL: http://missjolene.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback