Söndag...Igen

Sitter här o lyssnar på musik, katten ligger
här mitt framför skärmen haha!
Så mysig -------->

..................................................
Iaf igår så , vart de lite hemma
sen kom  ElinBlondieNegeriqbefriad osv :)
De snöaa som fan..vi som vanligt
kolla på utomlandsresor :p
Hahaha ja vill ÅKAAA!
DE SKA BLI AV! där me bastu.


Sen åkte vi o handla lite godis o sånt (6)
Till Melodifestivalen..Screamtanten vann :o
HAHAHAH vi kommer säkert skitlångt
med den i esc sen...bra de!
Enligt mig så skulle HEAT eller Sarah vunnit !
Jaja..ja är inte hela svergie tyvärr
.

.................................................

Idag då :p hha så ska ja ut o rida iniiiis ..
Blir kul!!
Sen så ska ja väl hem o äta och sånt..Sen vill ja ut till syslingen ;D
Ska snaaacka me mammaa...Iaf igår också haha! Så sålde ja min hamsterbur!
Och nu så fattas de bara Liiiiiiteeee pengar till tatueringen!
SKa bara hitta några som tatuerar (a) Nån som vet?
Nu ska jag äta frukost höh.

Byebye// Amandah









Kommentarer
Postat av: Elin

hahaahha kärt barn har somsagt många namn ;)



VI SKA UTOLANDS & DÄRMED DUSCH!!! :''''D



btw,så kan ju jag tatuera dig,jag är så duktig på att "rita"

2009-03-15 @ 12:46:26
URL: http://zelin.blogg.se/
Postat av: loui

du hon är ingen screamtant, hon är en äkta OPERATÖNT! :D

2009-03-16 @ 17:18:26

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback