Monday...isss baaaaad.

Idag börja de med skola, ofc...
Skittrött va jag! Elin åkte me oss
sen när vi kom fram stod malin o vänta
hah elin gick ut o bah "HEEJ" Malin såg
lite ut som ett frågetecken, tills ja öppna
bildörren o asgarva :p


Sen började de me matte -.- tråkigt
och helt ointressant men efter de kom ju
svenskan -.- då skulle vi börja mer
Agust stringberg HAHAAH stavning.
Tråkigare person finns inte.
Menmen sen har vi en rast på typ 35 min
sen bspråk..
De va skojj :D !

Sen fick vi sluta ca 20 min tidagare
och gå o käka chicken nuggets
::::D mums!!
de va gott faktiskt : p Sen hade vi eng..
DE ÄR TRÅKIGT ..men ja fick tbx nå
papper som vi fick skriva fort..fick G iaf :)
Sen So >< en STOR jävla mindmap om
Agustus striiingbberg. tråkigt ...
Sen hade vi klassråd..stökigt som vanligt...
Sen mötta ja Elin sen gick vi ner på stan
hon köpte en väska...ovanligt :p
Sen mötte vi upp mamma o gick till
tatooo affären o ja ska få tatuera mig ::D
WIE..då blire Lilja på foten <3
Och nu sitter ja o Elin här ...
// Amandah









Kommentarer
Postat av: Teri

August Strindberg heter han ju! ;) och engelska är KUL! ;)

2009-03-16 @ 20:45:06
URL: http://tisismy.blogg.se/
Postat av: Elin

du ska ta tatooooooooo:Pjag köpte väska,det är INTE vanligt,det är inte ofta jag köper väskor..haha!:P

2009-03-17 @ 10:50:10
URL: http://zelin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback