Top painter!

Grilla va nice! :D sen ikväll har vi vart ute o gått
me mammaskusins hundar. Sen tv med jordgubbar
och glass!


Imorgon fyller morfar år, ska göra nått åt han! om ja kommer
på nått, ska ladda kamerabatteriet nu också så kan jag
fota imorgon! Kan ju ge han en fotodag, där han kan få
va model ;) hahah! Dem har ju pool så man kanske ska bada
imorgon hahaha! Sen ut o rida på kvällen.


Idag har ja faktiskt också rita, med mina skills i nån top model
bok där man ritar sminket o kläder o så..Hah temat för min bild va
Mig, jag , jag själv. Tkr de vart rätt likt mig hahah!
inte



Kroppen va ritad från början, ögonen o de också, men kläderna o håret
har ja gjort :D!


Aja, nu ska ja fort. redigera bilder♥

// Amandah


 


Kommentarer

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback