Låååång dag bah.

Idag vaknade jag typ halv 10 för att de va nån
som ringde, och ja som har fått telefon på rummet..
Den ringsignalen va
INTE låg..

Kunde inte somna om, sen la ja mig typ vid 12
och somna hahaha!


Åkte ut till stallet iaf, fick låna Gogue (?) haha
av jonko för Ini av nån andledning har så
himla brottom, gick bra fakstiskt!!

Sen bada ja o Lovi, kallt men skönt :) Så nu är håret
jäkligt äckligt, men ska duscha o allt wehweh imorrn!
Sensen såg vi film, Triston o Isolde hette den tror ja,
bra iaf! :) Bah för de ska ja kolla SOR ikväll :]]]]]] älskar den!
Sen skritta vi Lord också, myshäst! :<


Eftersom min mobil har annat för sig så går de inte
att ladda upp videoinlägg för de e fel filformat o ja orkar inte
ändra o så, men de blir bilder ist!
Mobilkamera dvs dålig kvalité :] Men ni överlever!


Fin ini på ängen :D
Lovi och pim! :D fint.
Wieha.
 ini på banan :)
Koncentrerad? haha
Lord, på "kvällsritten" haha :p

Fin loord :)
¨
Mer ini! :D

Stor o Liten häst :]

Allt föridah tror ja! Blir nog hm, nått imorrn!
// Amandah

Kommentarer
Postat av: cattisEriksson

haha, :P

Okej vad mysigt å rida å så , jag kanske ska göra det på söndag om jag vågar :o

2009-07-29 @ 13:11:34
URL: http://juniflikkan.blogg.se/
Postat av: Cassandra

hej! är ini din medryttarhäst?

2009-08-16 @ 09:53:30

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback