God morgon : $ hahha


Vakna inte för så länge sen, dåligt väder så de spelar
ingen roll iallafaaaalll! Ingen sol idag ,
bara gråga moln
som leder till regn antar jag ? ;)


Idag blire inte så mkt, imorrn vet ja inte om vi ska till
Tomtits med släkten :S Kul i sånt fall :D hahaha.
Har inte vart där på ah massa år, har iofösig bara
vart där en gång : p Bilden ser ju bara lite kul ut !
Den ska ja seriöst testa om ja är där, hoppas de
inte regnar om vi ska dit!

På tisdag så kanske ja ska ut o rida först, sen bada
o sen
Harry Potter på kvällen :p Ska bli nice om de
blir av! Ne nu ska ja kolla lite så ja kan planera min ddaag!


hare bra! .





// Amandah

Kommentarer
Postat av: Diana

åå herregud va läskigt att cykla där uppe...



jag kör en tävling på min blogg där du kan nominera dig själv för bästa & finaste blogg. De tre vinnarna länkar jag sedan! :)



Kram

2009-07-19 @ 13:29:43
URL: http://dianasl.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback