Lördag...

GOOOOOD MORGOOOOOOOOOOOOOON...

*                                    *                          *


....säger jag som vakna inte för så länge sen ^-^
Har precis ätit frukost o nu sitter ja här och
lyssnar på musik ^^ Idag ska ja till Lilja och
vi ska åka o hämta hö, böjar ta slut men solen o gräset är ju påväg :D !
Sen antar jag att ja ska ut o springa me kraken..Igår va hon jätteduktigt, förutom
att min kondition är på topp just nu! så de kändes i benen hahaha. menmen
Sen kolla ja på talang...Fanns ju nån bra kanske :p Sen sov ja ....Idag är de också
fint väder..Funderar på ut o fota o släppa ut kaninen en stund så han får springa.
Sen ikväll ja kanske ska till Malin, beror på ;) Sen hoppas ja på att ja o mamma kan
fixa mitt löshår som ska brännas till o sen på ,på clipsen (: Antar att ja får klippa
till dem sen! Men snyggt hoppas ja de blir haha...Ska nog försöka dra av ponnyn päls
hon hade tappat mycket men mina byxor va ändå jäääkligt fina igår! (y)
Så går det...
Sen är de nån som har filmtips?
Ja vet inte vad jag ska kolla på ikväll :p så tipstipstips tack, om de är nån som läser de här ihuvutaget ;D haha ..
Aja uppdaterar mer ikväll sen kanske när ja har gjort nått
...Bb







Kommentarer
Postat av: Elin

jag läser varje dag :P

2009-04-04 @ 23:10:48
URL: http://zelin.blogg.se/

Kommentera här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress (Kommer ej synas):

Har du någon blogg?

Din kommentar:

Trackback